«ΤΟ ΣΟΪ ΜΑΣ» είναι το νέο βιβλίο του Γιάννη Βούζα από το Γεωργικό Καρδίτσας ❤

«ΤΟ ΣΟΪ ΜΑΣ» είναι το νέο βιβλίο του Γιάννη Βούζα από το Γεωργικό Καρδίτσας ❤


Του Γιάννη Βούζα
Αυτό είναι το νέο μου βιβλίο, ένα γενεαλογικό φωτογραφικό λεύκωμα που αναφέρεται στο Σοι μου από την πλευρά του πατέρα μου. Αναφέρει την γενεαλογία μας ξεκινώντας από τον προπάππο του πατέρα μου (γέννηση κοντά στο έτος 1800) και φθάνει μέχρι τα εγγόνια της δικής μου γενιάς (το τελευταίο γεννηθέν το 2019), πρόκειται δηλαδή για μια διαδρομή διακοσίων χρόνων και επτά γενεών!!!

Το βιβλίο αποτελείται από δύο μέρη. Το πρώτο μέρος περιλαμβάνει τη γενεαλογία κάθε αδελφού/ής του πατέρα μου (σύνολο επτά αδέλφια) και το δεύτερο παρουσιάζει μέσα από πλούσιο φωτογραφικό υλικό τα πρόσωπα και σκηνές από την καθημερινότητά τους.

Αισθάνομαι υποχρεωμένος να ευχαριστήσω όλους τους συγγενείς μου που με συνέδραμαν πρόθυμα σε αυτή την προσπάθεια, είτε δίνοντάς μου φωτογραφίες είτε πληροφορίες για το παρελθόν. Με αυτό το έργο μου αισθάνομαι ότι έχω αφήσει κι εγώ μία παρακαταθήκη για τις επόμενες γενεές.

Ακολουθεί το λεύκωμα που αναφέρεται στο Σοι μου από την πλευρά της μητέρας μου. 
Δείτε εδώ το βιβλίο «Οι δικοί μας άνθρωποι»





ΚΑΛΟΤΑΞΙΔΟ!