«Οι δικοί μας άνθρωποι» το νέο βιβλίο του Γιάννη Βούζα από το Γεωργικό Καρδίτσας ❤

«Οι δικοί μας άνθρωποι» το νέο βιβλίο του Γιάννη Βούζα από το Γεωργικό Καρδίτσας ❤


του Γιάννη Βούζα
«Οι δικοί μας άνθρωποι» Αυτό είναι το άλλο νέο μου βιβλίο, ένα γενεαλογικό φωτογραφικό λεύκωμα που αναφέρεται αυτή τη φορά στο σόι από την πλευρά της μητέρας μου. Αναφέρει την γενεαλογία μας ξεκινώντας από τον προπάππο της μητέρας μου (γέννηση κοντά στο έτος 1820) και φθάνει μέχρι τα εγγόνια της δικής μου γενιάς (το τελευταίο γεννηθέν το 2020), πρόκειται δηλαδή για μια διαδρομή διακοσίων χρόνων και επτά γενεών!!!

Το βιβλίο αποτελείται από δύο μέρη. Το πρώτο μέρος περιλαμβάνει τη γενεαλογία κάθε αδελφού/ής της μητέρας μου (σύνολο εννέα αδέλφια με το ιδιαίτερο γνώρισμα η γιαγιά μου να μη χάσει κανένα από τα παιδιά της παρά τις κακουχίες της εποχής εκείνης) μέσα από σχεδιαγράμματα – γενεογράμματα και φωτογραφικό υλικό. Το δεύτερο μέρος παρουσιάζει μέσα από πλούσιο φωτογραφικό υλικό τα πρόσωπα και σκηνές από την καθημερινότητά τους.

Αισθάνομαι υποχρεωμένος να ευχαριστήσω όλους τους συγγενείς μου που με συνέδραμαν πρόθυμα σε αυτή την προσπάθεια, είτε δίνοντάς μου φωτογραφίες είτε πληροφορίες για το παρελθόν. Ιδιαίτερα θα ήθελα να ευχαριστήσω τον Νικόλα Ανυφαντή που με τις εξαιρετικές καλλιτεχνικές του ικανότητες κατάφερε να απεικονίσει με πολύ πιστό τρόπο το σπίτι των παππούδων μου (εξώφυλλο) που δεν υπάρχει πια. Κι επειδή «Οι άνθρωποι πεθαίνουν μόνο όταν πάψουμε να τους θυμόμαστε» θέλω να πιστεύω ότι με αυτό το έργο μου έχω συμβάλλει στη διατήρηση της μνήμης μας για αυτούς αλλά και στην ενίσχυση της προσωπικής ταυτότητας καθώς όλοι όσοι περιλαμβάνονται σε αυτό το βιβλίο συνδέονται με δεσμούς αίματος που τους κάνουν μέλη αυτής της ευρύτερης οικογένειας και «δικούς μας ανθρώπους» όσο μακριά κι αν βρίσκονται από τον «πρώτο τόπο», το Ξυνονέρι.