Η Μικρή Λίμνη ή αλλιώς αναρρυθμιστική Λίμνη Καρδίτσας ❤

Φωτογραφία: Billy Krip

Η Μικρή Λίμνη ή αλλιώς αναρρυθμιστική, βρίσκεται μεταξύ της Μητρόπολης Καρδίτσας και Μοσχάτου. Είναι τεχνητή λίμνη με νερά της Λίμνης Πλαστήρα, τροφοδοτεί με πόσιμο νερό την περιοχή και έχει παραλληλόγραμμο σχήμα. Από την νοτιοδυτική της γωνία όπου βρίσκεται και πίνακας υποδοχής ξεκινάμε με δυτική κατεύθυνση σε χωματόδρομο ανάμεσα σε λιβάδια και αμπελώνες. Ακολουθούμε τις πρώτες δυο στροφές και έπειτα μια ευθεία μέχρι την πρώτη διακλάδωση όπου ακολουθούμε την δεξιά. Από εδώ ο δρόμος μπαίνει στο δάσος. Στο ένα χλμ. Από την αφετηρία ο δρόμος σταματά και περνάμε ανάμεσα από περίφραξη για 150 μέτρα. Αμέσως μετά μπαίνουμε σε μονοπάτι που στρέφεται αριστερά, νότια , και μετά από στροφή συναντάμε τον μεγάλο αγωγό νερού που κατεβάζει νερό από την λίμνη Πλαστήρα στην Μικρή Λίμνη. Τον ακολουθούμε για 30 μέτρα και έπειτα μπαίνουμε σε λιβάδι δεξιά με αραιή βλάστηση και κινούμαστε ανηφορικά. Μπαίνουμε σε δασωμένο μονοπάτι που περνά εναλλάξ και από λιβάδια με σταθερή ανατολική και έπειτα νοτιοανατολική κατεύθυνση. Περίπου 600 μέτρα μετά από τον αγωγό μπαίνουμε σε δασικό δρόμο τον οποίο ακολουθούμε αριστερά, ανηφορικά για 70 μέτρα για να τον αφήσουμε και να μπούμε σε μονοπάτι δεξιά. Με σταθερή νοτιοδυτική κατεύθυνση περπατάμε μέσα δε δάσος όπου επικρατεί η βελανιδιά, περνώντας και ανάμεσα σε λιβάδια και ξέφωτα και μετά από 500 μέτρα βρισκόμαστε πάνω από το ρέμα Σοφούδια. Περπατάμε παράλληλα με την κοίτη για 250 μέτρα με νότια κατεύθυνση και μετά αφήνουμε το ρέμα στρεφόμενοι αριστερά σε απότομη ανηφόρα για λίγο και έπειτα με ομαλή πορεία μετά από 300 μέτρα φτάνουμε σε ξέφωτο του Νταή όπου αριστερά διακλαδίζεται το μονοπάτι Β30 για Πορτίτσα.

Θέση Νταή-Μοσχάτο: 1,2 χλμ.

Στην διακλάδωση Νταή ακολουθούμε το δεξί μονοπάτι και κατηφορίζουμε για 150 μέτρα μέχρι την κοίτη του ρέματος Σοφούδια που κρατά νερό μέχρι τους πρώτους καλοκαιρινούς μήνες. Περνάμε προσεκτικά την κοίτη και απέναντι στρεφόμαστε δεξιά ανηφορικά σε γυμνό πετρώδες μονοπάτι που σύντομα γίνεται ομαλό, περνά ανάμεσα από κτήματα και σε λίγες δεκάδες μέτρα μπαίνουμε σε χωματόδρομο. Ο δρόμος μάς φέρνει στο χωριό, στην κεντρική άσφαλτο την οποία ακολουθούμε δεξιά και στα 230 μέτρα ακολουθούμε αριστερά το πλακόστρωτο που θα μας φέρει στη κεντρική πλατεία του Μοσχάτου.

Φωτογραφία: Βάιος Χριστοφόρου

Δείτε εδώ που ακριβώς βρίσκεται στη σελίδα του Ελληνικού Ορειβατικού Συλλόγου Καρδίτσας.