Ακούστε το νέο τραγούδι του Γιώργου Νταλάρα «Γιατί», σε μουσική του Λάμπρου Καρελά ❤

Ακούστε το νέο τραγούδι του Γιώργου Νταλάρα «Γιατί», σε μουσική του Λάμπρου Καρελά ❤



Λάμπρος Καρελάς:
✓✓Να λοιπόν που έρχεται η στιγμή να έχω τη τιμή ένα τραγούδι μου να το ερμηνεύσει ένας θρύλος της ελληνικής μουσικής σκηνής. Θυμάμαι να τρέχω απ' τους πρώτους να αγοράσω ότι δίσκο καινούργιο κυκλοφορούσε και να τον λιώνω στο πλατώ του πικάπ μου.
Ευχαριστώ πολύ κ Γιώργο. ✓✓

Τι τραγούδι !!! Υπέροχη η μουσική του Lampros Karelas
το ομορφαίνει τόσο με το αγαπημένο του ακορντεόν. Εδώ ο δημιουργός του τραγουδιού καταφέρνει κάτι μοναδικό . Να μας δώσει ο Γιώργος Νταλάρας ένα ρεφρέν μαγικά αλλιώτικο και μια ερμηνεία -ποίηση με πάθος που συγκινεί ,συναρπάζει και μας κάνει ΚΟΜΜΑΤΙΑ.
Οι στίχοι της ποιήτριας Μαρίας Παπαδάκη συνεπικουρούν φυσικά στο τελικό αποτέλεσμα.   Dimitris Liouras


ΓΙΑΤΙ Ερμηνεία: Γιώργος Νταλάρας Μουσική: Λάμπρος Καρελάς Στίχοι: Μαρία Παπαδάκη Ενορχήστρωση και μίξη: Κώστας Παπαγερίδης Παίζουν: ΟΡΧΗΣΤΡΑ ΝΥΚΤΩΝ ΕΓΧΟΡΔΩΝ “ΘΑΝΑΣΗΣ ΤΣΙΠΙΝΑΚΗΣ” ΔΗΜΟΥ ΠΑΤΡΕΩΝ Για την Ορχήστρα νυκτών εγχόρδων έπαιξαν οι μουσικοί: Βάγια Ζεππάτου: Μαντολίνο & Μαντόλα Παναγιώτης Ρουσσέας: Μαντολίνο & Μαντόλα Νικόλαος Φωτόπουλος: Μαντολίνο & Μαντόλα Βασίλης Πουρνιάς: Κλασσική κιθάρα Κωνσταντίνος Λοτσάρης: Κλασσική κιθάρα Γιώργος Καρούμπαλος: Κλασσική κιθάρα Διεύθυνση Ορχήστρας: Βάγια Ζεππάτου Υπόλοιποι μουσικοί: Βαγγέλης Κονταράτος: Ακουστικές κιθάρες Γιάννης Γρυπαίος: Μπάσσο Λάμπρος Καρελάς: Ακκορντεόν Mastering: Αντώνης Τζώρτζης Η Ορχήστρα Νυκτών Εγχόρδων ηχογραφήθηκε στο άρτιο και φιλόξενο Noise Box studio recording στην Πάτρα Special thanks: Στον Δήμο Πατρέων για την άμμεση ανταπόκριση στο αίτημα μου να χρησιμοποιήσω την εξαιρετική Ορχήστρα νυκτών εγχόρδων «Θανάσης Τσιπινάκης» υπό την διεύθυνση της Βάγιας Ζεππάτου. Στίχοι: Γιατί χάθηκες γιατί έψαξες τόσους τρόπους να βρεις να με χάσεις Γιατί έλειωσες γιατί τέλειωσες γιατί θες σαν τρελή να ξεχάσεις Γιατί άλλαξες και μ απάλλαξες όπως λες από κείνη την άλλη Που αγάπησα σαν τη μάγισσα που με θαύμα στο φως μ έχει βγάλει Γιατί προβάλλεσαι στους τοίχους και μου λες πως σου χω τάξει στο βουνό δυο εκδρομές Αφού με σπας …..κομμάτια Τι μου ζητάς τι μου μιλάς τι μου γελάς πόσο ακόμα θα σε βλέπω να κοιτας Μ όλης της γης τα μάτια Γιατί μ άφησες γιατί άνοιξες τους ασκούς του Αιόλου μπροστά μου Και μου πήρανε και τα γείρανε σαν κλαράκια στη γη τα φτερά μου Γιατί στοίχειωσες το ποτήρι μου το παντού και το πάντα καρδία μου Γιατί χάλασες το χατίρι μου να σ ακούω να λες τα όνομά μου

 Η Aspect4music στηρίζει έμπρακτα όλους τους καλλιτέχνες.

Κάντε ΕΓΓΡΑΦΗ στο κανάλι της μεγάλης μουσικής οικογένειάς μας http://bit.ly/38DaWx2 Stream/Download: Spotify: https://spoti.fi/43g8NTF iTunes/Apple Music: https://apple.co/3wL6oo2 Deezer: https://bit.ly/3wQybDy Ακούστε το και στο ραδιόφωνό μας: https://aspect4radio.com/ Επισκεφθείτε το site της εταιρείας: https://aspect4music.gr/ Επισκεφθείτε το site του Ομίλου Εταιρειών MC Kopelouzos: 📸 Instagram :   / ​​   🎤 Facebook :   / ​​   🎵 Twitter :   / aspect4music1​​   🎧 Skype: aspect4music 📧 Email: aspect@mck.gr © 2024 Aspect s.a. ALL RIGHTS RESERVED #Aspect4music #GiorgosDalaras #Giati

Καλοτάξιδο!